Sunday 27 November 2011

Podsumowanie wyzwania #16 - serce zawieszka

Witam serdecznie!

Po pierwsze chciałam Wam ogromnie podziękować za tak liczny udział w tym wyzwaniu! Ilość zgłoszonych prac przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Wszystkie stworzyłyście cudowne i różnorodne zawieszki, w związku z tym wybór tej jedynej okazał się bardzo trudny. Głosowanie wyłoniło autorkę pracy, do której wędruje banerek:

A jest nią: Dziwolonk. Gratulacje!

Spośród wszystkich zgłoszonych prac został wylosowany kupon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl

Kupon trafia do Justyny Krzyżak.

W sprawie realizacji kuponu prosimy o kontakt na adres patrycja@scrapki.pl

Jeszcze raz dziękuję za to, że bawiłyście się razem z nami i zapraszam do kolejnych wyzwań :)

9 comments:

  1. Dziwolonk i Justyno - gratuluję!

    ReplyDelete
  2. Przepiękne serce. Gratulacje !!!

    ReplyDelete
  3. O kurczę, właśnie zobaczyłam! Szczerze to jestem bardzo zaskoczona:) Dziękuję bardzo bardzo za wyróżnienie i za miłe komentarze o serduszku tutaj i na moim blogu:) Cieszę się bardzo, bo tworząc moje 'serducho po przejściach' myślałam o osobie, której serce naprawdę dużo przeszło i to dosłownie - łącznie z niejedną operacją - a mimo to cały czas jest optymistką i bardzo pozytywna osobą. I Jej też dziękuję za 'uskrzydlajacą' inspirację - serduszko powędruje właśnie do Niej:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo gratuluję wygranej. Serduszko jest niezwykle piękne zwłaszcza, że z pewna historią i z serduszka będzie ofiarowane. Bardzo mi się podoba użycie tekturki falistej do tej zawieszki. Jestem pewna, że to serduszko dostarczy wiele radości obdarowanej osobie!

    ReplyDelete
  5. Gratuluje dziewczyny! Zwłaszcza nagrody za prace, jest naprawde piekna :*

    ReplyDelete
  6. dziękuję,dziękuję i gratuluję również drugiej zwyciężczyni:)

    ReplyDelete